Weekendje weg foto’s – deel 1

weekendje weg 008Vorig weekend ben ik met mijn ouders, broertje, tante, oom en max (hun hondje) een weekendje weg geweest! We gingen naar Holten. We zaten er van vrijdag tot en met maandag, maar zaterdag en zondag heb ik deze foto’s gemaakt. Vandaag deel 1; zaterdag dus!

weekendje weg 001Max.

weekendje weg 002

weekendje weg 003

weekendje weg 004Dit huis kan toch zo in een Pippi Langkous film? 

weekendje weg 005

weekendje weg 006

weekendje weg 007

weekendje weg 008

weekendje weg 009

weekendje weg 011

weekendje weg 012

We hebben eerst gewandeld, en de Holterberg beklommen, al was het nauwelijks een berg, haha. We hadden het gevoel dat we nauwelijks omhoog gingen. Maar ik heb wel veel foto’s in het bos kunnen maken! Toen we eenmaal “boven” waren, zijn we wat gaan drinken.

weekendje weg 013

weekendje weg 014

weekendje weg 018

weekendje weg 016

weekendje weg 017

weekendje weg 019Het was een apart, maar wel erg leuk restaurant. En ik had de neiging om deze leuke vintage flessen mee naar huis te nemen.

weekendje weg 021

weekendje weg 022Daarna zijn we nog naar een natuurmuseum geweest, wat tegenover het restaurant lag. Ik maakte foto’s van de winkel. 

weekendje weg 023

weekendje weg 024

weekendje weg 026

weekendje weg 028

Dat waren heel veel foto’s!

Wat vind jij van deze foto’s?

4 gedachtes over “Weekendje weg foto’s – deel 1

  1. Haha, ik weet al sinds ik klein was dat ik later in het huis van pippi langkous wil wonen! Dat huisje op de foto begint er al sterk op te lijken! Staat het toevallig te koop? 😉
    En dat restaurant is zooooo mooi! Die luster is geweldig!

  2. Ziet er super gezellig uit! Leuk ook dat wandelen in de bossen. Dat doen wij altijd in de herfst in Brabant als de bomen zo mooi gaan verkleuren. We hebben altijd een weekend in oktober daar een hotel. Zo leuk. 🙂

  3. Wat een prachtige foto’s. Mooie omgeving daar, ga ik eens in gedachten houden. Wij gaan met mijn gezin ook een weekendje weg maar dan naar een stad. Dit jaar wordt het Breda, schijnt een super gezellig stad te zijn. Ik heb hotelovernachting geboekt bij Hotel de Klok, heb hier goede verhalen over gehoord dus ben benieuwd!

Heb je een tip, of wil je gewoon een leuke reactie achter laten?

