Een dagje stage lopen bij het HOI tijdschrift!

hoi 004Woensdag (5 februari) was het zover, ik had mijn Beroepsstagedag! Ik zit zoals jullie (waarschijnlijk) wel weten, in 3HAVO, en in dat jaar moet je je examenprofiel kiezen. Daar hoort ook een dagje meelopen met een beroep bij! Raad eens waar ik heen ging? Naar de redactie van het Hoe Overleef Ik… tijdschrift!

hoi 006

Woensdagochtend ging ik naar Amsterdam, want daar zit de uitgever van het tijdschrift (en natuurlijk andere boeken/tijdschriften). Het was het middelste zwarte pand. Het zag er zo leuk uit vanbinnen! Ik heb meegeholpen met een pagina, en nog wat andere leuke dingen gedaan. Hier komen de foto’s!

hoi 002

hoi 007

hoi 004

hoi 005

hoi 009

hoi 008

hoi 010

Het was echt een hele leuke dag, en ik vond het dan ook jammer dat het maar één dagje was!

6 gedachtes over “Een dagje stage lopen bij het HOI tijdschrift!

  1. Wat gaaf zeg! Wij hebben helemaal geen beroepsstage bij ons op school, wel erg jammer aangezien ik nog niet zo heel erg goed weet wat ik wil (iets creatiefs het liefst, maar ja wat dan?)

Heb je een tip, of wil je gewoon een leuke reactie achter laten?

