My life in pictures

mlip 004Eindelijk, na een dikke drie maanden (*schaam* *schaam*) weer een My life in pictures! Vorige week had ik veel te weinig foto’s, maar deze week is het gelukt! Ik ging deze week naar Amsterdam voor mijn berroepsstage bij het Hoe Overleef Ik… tijdschrift, ik vierde mijn verjaardag, en ik versierde mijn verjaardagstaart! Kijk je mee naar mijn week?

mlip 008Ik vind deze sokken zo leuk, haha!

yourimageWoensdagochtend zaten we in de auto, op naar Amsterdam! Ik ging stage lopen bij het Hoe Overleef Ik… tijdschrift.

mlip 007

Deze foto stuurde ik een uurtje (of twee) later via Snapchat. Er stond een kast met alle nummers die er al waren uitgekomen. Het zag er echt heel leuk uit! Morgen komt er een artikel online met andere foto’s over mijn stage, dus dat kunnen jullie dan morgen lezen!

mlip 006Donderdagmiddag zette ik de tv aan, en kwam ik dit programma tegen. Charlie en Lola! Dat was vroeger echt één van mijn lievelingsprogramma’s haha. Het blijft toch moeilijk om met een mobiel een foto te maken van een bewegend beeld, vandaar de (een beetje) mislukte foto.

mlip 002Snuffie kan er ook zo grappig uitzien.

mlip 004En vrijdag was het zover (al maakte ik deze foto vandaag, haha), mijn verjaardag! Ik ben heel erg verwend, ik heb echt leuke dingen gekregen!

mlip 003Vlaggetjes.

mlip 005Zaterdagochtend versierde ik nog even mijn verjaardagstaart. Er gingen heel veel bloemetjes op!

mlip 010Het eindresultaat! Dit is dan weer totaal andere kwaliteit, want ik maakte deze foto (stiekem) met mijn spiegelreflexcamera.

mlip 001En zo begon mijn zondagochtend! Nu ik de boeken alle 8 gelezen heb, was ik heel erg benieuwd naar de serie. Ik kreeg het hele eerste seizoen voor mijn verjaardag! Ik vind het zo’n leuke serie.

Hoe was jouw week? 

Een gedachte over “My life in pictures

Heb je een tip, of wil je gewoon een leuke reactie achter laten?

