It’s my birthday!

birthday 001Misschien een iets korter berichtje dan normaal, maar dat maakt me niet uit. Ik ben jarig vandaag! Ik word 15! Om 19:04 om precies te zijn, dus dat duurt niet lang meer!

Ik word 15, en stiekem vind ik dat best wel oud klinken, haha. Ik vier het dit weekend, maar ik heb ook al wat leuke hele leuke cadeautjes van mijn ouders gehad!

Zo heb ik een kaartje gekregen voor het concert van One Direction, in juni (maar dat wist ik al), en een heel leuk (vintage) rugzakje! Het lijkt me heel leuk om hier een artikel over te schrijven, dus als het goed is, kunnen jullie volgende week alles over mijn verjaardagscadeautjes (in plaats van alles over Eline) lezen!

Deze foto is trouwens gewoon gemaakt met mijn camera, op een zwart-wit-korrelig stand! Ik vind het echt zo’n leuk effect!

Ik heb heel veel zin in dit weekend! Fijn weekend!

 

3 gedachtes over “It’s my birthday!

Heb je een tip, of wil je gewoon een leuke reactie achter laten?

