The Happy List

blog 011

:: Stage lopen voor het Hoe Overleef Ik… tijdschrift.
:: Rondlopen in Amsterdam (met mooi weer).
:: Nog 2 dagen en dan ben ik jarig!
:: Mijn blog bestaat al bijna weer een jaar! Wat gaat de tijd toch snel!
:: Bijna vakantie!
:: De Pretty Little Liars serie uitlezen. Ben echt heel benieuwd naar de tv serie, daar ga ik binnenkort aan beginnen!
:: Hard leren voor je repetitie Engels, en zien dat je de eerste 2 uur, en het laatste uur vrij hebt. Yes, geen Engels!

5 gedachtes over “The Happy List

  1. Hey Eline! Ik volg je blog nog niet zo lang, maar ik vind ‘m echt heel leuk. Super inspirerend ook! Ik zie nu alweer minstens vijf artikelen aan de zijkant van m’n scherm staan die ik heel graag wil gaan lezen
    Ik heb je blog trouwens genomineerd heb voor de Liebster award. Dat is iets om kleinere blogs wat meer onder de aandacht te brengen. Jouw blog vind ik erg leuk en als je wilt mag je dus het awardje op de blog plaatsen en de vragen beantwoorden. Die zijn hier te vinden: http://daniellesabine.wordpress.com/2014/02/06/liebster-award/
    Groetjes, Daniëlle

    • Hoi Danielle(Sabine?)!
      Wat lief! Dat vind ik heel leuk om te horen.
      Ook leuk dat je me genomineerd hebt, helaas ben ik al een keer genomineerd, dus ik kan de tag niet opnieuw doen. Als je het leuk vind, kun je dat artikel nog even lezen! Liefs.

Heb je een tip, of wil je gewoon een leuke reactie achter laten?

