Mijn stempel alfabet

mijn stempel alfabet lettersLaatst schreef ik een artikel over hoe je zelf stempels maakt. (klik hier voor het artikel) Daarvoor was ik eigenlijk een beetje vergeten hoe leuk het was, ik ben weer begonnen. Het duurde even, maar ik heb het hele alfabet gemaakt! Kijk je mee?

blogZo zien de stempels eruit, uiteraard in spiegelbeeld natuurlijk, anders krijg je je letters in spiegelbeeld als je ze stempelt 😉

mijn stempel alfabet lettersZo zien ze eruit, gestempeld! Ik heb elke letter gewoon gedaan.

Wat vinden jullie er van?

5 gedachtes over “Mijn stempel alfabet

Heb je een tip, of wil je gewoon een leuke reactie achter laten?

