Mijn Helmer kastje

blog 001Het is alweer een tijdje geleden dat ik mijn Helmer kastje kocht bij de Ikea, en hem zelf in elkaar zette. Toen was hij nog helemaal leeg, dus was het niet zo boeiend om het aan jullie te laten zien. Na een paar weekjes zit er al behoorlijk wat in, dus dat laat ik dan ook graag even aan jullie zien!

blog 002Zo ziet mijn kastje er van boven uit. Ik heb een klein dienblad van de Blokker, met daarop met favoriete nagellakjes (van het moment, niet altijd natuurlijk!). Daarachter staat een leuk doosje met “coins” erop, ook van de Blokker. Daarin zit gewoon wat geld, maar ik vond het doosje er zo leuk uit zien! Naast het doosje staan nog twee lekkere luchtjes, eentje van de Bodyshop uit mijn Moodiebag, en de ander heb ik gekregen voor mijn verjaardag.

blog 003Dan gaan we nu naar de laatjes. In het eerste laatje zitten allemaal dingetjes die ik nodig heb om mijn stempels te maken. Gummen, stempelskussens, gutsen en de stempels zelf! Binnenkort komt er nog een artikel waarin ik laat zien en uitleg, hoe je zelf stempels maakt!

blog 004En het laatje waar ik het meest in kijk, mijn make-up stash! Ik heb de la er maar even uit gehaald, zodat jullie het wat beter kunnen zien. Er zit een besteklade in, ook van de Ikea, die er (bijna) precies inpast! Ik vind hem heel handig. Onder de besteklade heb ik wat roze papier gedaan, zodat het er wat leuker uit ziet 😀

blog 005In het derde laatje zit een enorme etui met tekenspullen, en mijn potloden.

blog 006Het vierde laatje is eigenlijk een beetje een verzorging/rommel laatje. Er zit een mint/chocolade theezakje in, een body-dingetje van TBS, een handgel van TBS, dagcrème van TBS (haha) en nog een ander crèmetje.

blog 007Het vijfde laatje is nog steeds helemaal leeg? Als jullie tips of ideeën hebben, wat ik hier in kan stoppen, hoor ik het graag!

blog 008Het laatste laatje is mijn nagellakstash. Zonder de favorieten die op het dienblaadje staan, dan. Eerst had ik een doos, die helemaal vol zat, maar in zo’n laatje is het veel minder! Die moet bijgevuld worden!

Heb jij een Helmer kastje? En weet jij iets om in mijn vijfde laatje te stoppen?

Nog meer lezen?

Moodie Bag
Koningswuppie!
Handig!

 

 

 

 

 

Een gedachte over “Mijn Helmer kastje

Heb je een tip, of wil je gewoon een leuke reactie achter laten?

