Opgerold papier schilderij

Sorry dat ik de laatste negen dagen van April niks meer voor de April Photo Challenge heb gepost! Vergeten, oeps…

Een paar weekjes geleden kwam ik op een geweldig idee door welke. Een schilderij, helemaal van opgerold papier! Eigenlijk is het dan geen schilderij, maar het idee is leuk toch?!

van-stukjes-opgerold-papier.1357212312-van-rian29912

 

Zo zag het er dus uit. Doordeweeks heb ik hier natuurlijk geen tijd voor, maar aangezien het nu vakantie is, en ik gisteren alle tijd had, ben ik aan de slag gegaan! Dat kwam ook omdat mijn ouders gisteren de hele dag voor de tv zaten, om naar de nieuwe koning en koningin te kijken;)

Ik had nooit gedacht dat het zo snel zou gaan, maar ik heb hem al af! En ik heb er vandaag niks aan gedaan, alles gisteren! Ik denk bij elkaar 2/3 uur of zo iets. Voor degenen die benieuwd zijn, zo is die van mij geworden:

Hij is natuurlijk lang niet zo mooi als die andere, nu ik ze zo naast elkaar zie, maar ik vind hem niet slecht!

IMG_6645

Wil jij ook zoiets maken? Dit heb je nodig:

-Papier, het kan gewoon gekleurd papier zijn, maar ik heb ook stukjes uit tijdschriften gebruikt!
-Een doek, of in ieder geval iets stevigs waar je het op kunt plakken.
-Behanglijm, om je rolletjes op te plakken
-(Ik heb ook plakband gebruikt, zodat de rolletjes papier wat steviger waren, maar met lijm kan ook!)

And that’s it! Het is heel simpel, iedereen kan het! Succes! En laat me het even weten als je hem af hebt! šŸ˜€

ik

Work in progress:)

Zou jij ook zoiets (willen) maken?

6 gedachtes over “Opgerold papier schilderij

  1. Wat een geweldig kleurenmozaĆÆek zeg. Dat heb je prachtig gedaan. šŸ™‚ Stel je voor dat je met dezelfde methode een werkelijke afbeelding van iets of iemand zou kunnen creĆ«ren! Dat kan vast wel maar je hebt er denk ik veel geduld en veel inzicht voor nodig haha.

Heb je een tip, of wil je gewoon een leuke reactie achter laten?

