Shoplog, New Yorker, H&M, V&D

Gisteren ging ik gezellig met mijn moeder shoppen, dat hadden we echt al zo lang niet meer gedaan! En de drukte viel best mee, normaal is het in de stad (Utrecht in mijn geval) veel drukker in de vakantie, op zondag!

Ik heb een aantal leuke dingetjes gescoord, die ik jullie nu even ga laten zien.

IMG_6604

In de bus bedachten we dat een spijkerjasje ook wel eens leuk zou zijn. We gingen als eerst naar de H&M, en daar zagen we hem! Hij was 34,95.

IMG_6605

Hier is het licht weer totaal anders, maar ik heb deze foto’s vanmorgen gemaakt, en toen regende het, dus ja, het is niet helemaal hetzelfde belicht. Gewoon een simpel oranje hempje voor Koningsdag, ook bij de H&M. Deze kostte 6,95.

IMG_6606

Deze vind ik echt geweldig. Hij lijkt heel breed op de foto, maar dat valt eigenlijk wel mee. Je kan er bijvoorbeeld een fel topje/shirtje onder doen, dat staat echt leuk! Deze komt ook van de H&M vandaan en kostte 29,95.

IMG_6609

Dan nog deze spijkerbloes, die ik ook heel leuk vind. Ik hem vandaag aan:) Deze komt (ja) ook bij de H&M vandaan en kostte 29,95.

IMG_6610

Bij de V&D kwam ik dit schattige notitieboekje tegen bij de schoolspullen! Hij was heel goedkoop: 2 euro!

IMG_6612 IMG_6611

Deze vind ik zo leuk: een Paul Frank beker! Dat weten jullie nog niet, maar ik heb echt, maar dan ook echt een obsessie voor Paul Frank! Ik heb er echt te veel spullen van! Vorig jaar waren al mijn schoolspullen van Paul Frank, maar helaas is het best een duur merk. Maar deze beker was niet duur, 3 euro!

IMG_6608

Ik was dit shirtje helemaal vergeten! Gelukkig was Frances heel oplettend, anders was ik het gewoon vergeten… Toen we van de V&D vandaan kwamen, zag ik dit leuke shirtje bij de New Yorker liggen, Live your own dream. Hij was 9,95.

Dit is wat ik heb geschopt gisteren!

Gaan jullie deze vakantie nog winkelen? En hebben jullie 1, of 2 weken vakantie! Ik 2:)

Ik gebruik nu statcounter, zoals je kunt zien op mijn blog, omdat wordpress niet al je bezoekers/views telt

2 gedachtes over “Shoplog, New Yorker, H&M, V&D

Heb je een tip, of wil je gewoon een leuke reactie achter laten?

