99 vragen die niemand ooit stelt, tag

Het leek me wel leuk om deze aparte vragen te beantwoorden! Hier komen mijn antwoorden:

1. Slaap je met je kast deur open of dicht? Dicht.

2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Ja, altijd. En meestal gebruik ik ze dan niet eens meer, omdat ik het zonde vind:)

3. Slaap jij met je dekens ingestopt of niet? Aan één kant ingestopt, telt dat?

4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee. Waarom zou iemand dat doen?

5. Gebruik jij post-it notes? Ja:)

6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Mijn moeder knipt ze altijd uit:P

7. Wordt je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Liever geen van beiden, maar als ik echt moest kiezen, denk ik een beer.

8. Heb je sproeten? Ja, en in de zomer verdubbelen ze zowat.

9. Lach je altijd op foto’s? Ja, behalve als de foto word gemaakt en ik het niet weet 😛

10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? De hele tijd praten en druk doen, ik ben zelf namelijk best wel (erg) rustig.

11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee.

12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Wel is als ik nodig moest en er geen wc’s waren.

13. En gepoept?? NEE!

14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Nee.

15. Bijt je op je pen? Nee.

16. Met hoeveel mensen heb jij deze week geslapen? Ehm, NUL.

17. Hoe groot is jouw bed? De gewone maat van een Eenpersoonsbed?

18. Wat is je favoriete liedje deze week? Ik heb echt geen idee.

19. Mannen die roze dragen? Stoer. Maar dan echt één kledingstuk, niet meer.

20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Jaa:)

21. Wat is je minst favoriete film? Eigenlijk kijk ik alleen naar films waarvan ik denk dat ze leuk zijn, en meestal zijn ze dan ook wel leuk. Dus ik heb niet echt een minst favoriete film.

22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Dat ga ik natuurlijk niet vertellen! 😉

23. Wat drink je bij je avondeten? Aanmaak limonade.

24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Zoetzure saus of mayo.

25. Wat is je favoriete eten? CARPACCIO!

26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Alvin and the Chipmunks, alle drie de delen, ik vind die films echt geweldig:D

27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? In welke optie? Ik heb geen vriendje dus zal vast wel mijn vader of moeder zijn:)

28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee.

29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? NOOIT.

30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Ik denk minstens een jaar geleden. Ik had ooit een penvriendin:)

31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee.

32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee.

33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee, heb nog geen auto of motor ofzo:)

34. Favoriete broodje? Tosti of Panini.

35. Het lekkerste ontbijt? Wit bolletje/broodje/boterham, met aarbeien en heeeeel veeeel suiker! Mmmm…

36. Hoe laat ga je naar bed? Te laat.

37. Ben je lui? Soms wel:)

38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Ik kan me er niet zo heel veel meer van herinneren, maar in ieder geval één keer als lieveheersbeestje, en één keer als clown.

39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Ik ben een konijn volgens Google, hahaha.

40. Hoeveel talen spreek je? Nederlands, Duits, Frans en Engels, 4 dus. Waarvan de laatste drie misschien een kwart ofzo:)

41. Heb je een tijdschrijft abonnement? Jaaa! 3 zelfs :$. Tina, Donald Duck en natuurlijk; Hoe overleef ik!

42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord. Allebei niet.

43. Ben je koppig? Soms wel ja.

44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Geen flauw idee.

45. Kijk je naar soaps? Ehm, als Spangas meetelt wel?

46. Heb je hoogtevrees? Ja:(

47. Zing je in de auto? Nee.

48. Zing je in de douche? Soms.

49. Dans je in de auto? Kan dat dan? Ik zou het heel knap vinden, maar ik doe het niet.

50. Ooit een pistool gebruikt? Gelukkig niet.

51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Vorig jaar, een schoolfoto.

52. Vind je musicals stom? Nee.

53. Vind je kerst stressvol? Nee, ik hoef bijna niets te doen/voor te bereiden.

54. Ooit Pierogi gegeten? Wat is dat?

55. Favoriete fruittaart? Appeltaart(en dan wel gemaakt door mijn moeder!).

56. Wat wilde je vroeger worden? Dat wist ik toen nog niet:)

57. Geloof je in geesten? Hmm, ik weet het eigenlijk niet.

58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Misschien ooit? Maar dat ben ik dan alweer vergeten.

59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen.

60. Draag je slippers? Ja, maar alleen in de zomer 😛

61. Draag je een badjas? Ja, als ik ziek ben.

62. Wat draag je in bed? Een pyjama.

63. Eerste concert? K3.

64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat

65. Nike of Adidas? Adidas.

66. Cheetos of Doritos? Doritos, maar eigenlijk ben ik meer van de Pringles:)

67. Pinda’s of zonnebloempitten? Pinda’s.

68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee.

69. Ooit danslessen gehad? Nee. (stiekem haat ik dansen)

70. Wat voor beroep doet jouw man later? Dat maakt mij echt niet uit, iets wat hij leuk vindt.

71. Kan jij je tong oprollen? Nee.

72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee, ik heb nog nooit met een spellingswedstrijd meegedaan.

73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Eigenlijk niet (schaam schaam) :$

74. Heb je recordable cd’s in huis? Nee.

75. Kun je recordable cd’s branden? Geen idee.

76. Brand je vaak wierook? Wel eens.

77. Ooit verliefd geweest? Ja!

78. Naar welk concert zou je graag willen? One Direction! Helaas was ik te laat met de kaartjes:(

79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Eigenlijk ga ik nooit naar concerten.

80. Hete thee of ijsthee? IJsthee.

81. Thee of koffie? Thee.

82. Mars of Snickers? Mars.

83. Kun je goed zwemmen? Ja:)

84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja.

85. Ben je een patient? Liep bij de fysio.

86. DJ of een Band op je bruiloft? Band.

87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja (iedereen wel toch?)

88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee hahahah

89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Ik eet nooit olijven en ben ook niet van plan ze ooit te gaan eten 😛

90. Kan je haken of breien? Breien, dat kan ik dan een beetje, haken kan ik echt totaal NIET.

91. De beste plek voor een openhaard? De woonkamer.

92. Wil je trouwen? Geen idee.

93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? –

94. Wie was je middelbare school “crush”? Ik HEB er een, aangezien ik nog op de middelbare school zit. Maar die ga ik natuurlijk niet vertellen:)

95. Word je boos als iets niet gaat op jou manier? Soms, maar ik denk dan alleen thuis 😛

96. Heb je kinderen? Nee, ben 14.

97. Wil je kinderen? Misschien

98. Wat is je favoriete kleur? ROZE 😀

99. Mis je nog iets? Weekend van 5 dagen en school(week) van 2 dagen zou erg fijn zijn:)

4 gedachtes over “99 vragen die niemand ooit stelt, tag

Heb je een tip, of wil je gewoon een leuke reactie achter laten?

